کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس
سرخط خبرها

رویترز: «بشار اسد» به نشست آتی سران عرب در عربستان دعوت می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۶۸۶۹
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
رویترز: «بشار اسد» به نشست آتی سران عرب در عربستان دعوت می‌شود
منابع سعودی از عزم مقامات عربستانی برای دعوت رسمی از رئیس جمهور سوریه برای حضور در نشست آتی سران عرب در ریاض خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری رویترز امروز یکشنبه به نقل از منابع سعودی گزارش داد که مقامات عربستانی در نظر دارند «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را برای شرکت در نشست سران عرب که در ریاض برگزار می‌شود، دعوت کنند.

بنابر این گزارش، در همین راستا قرار است «فیصل بن فرحان» وزیرخارجه عربستان سعودی در روز‌های آینده به دمشق سفر کند و شخصاً دعوتنامه‌ای را تقدیم بشار اسد کند.

نشست آتی سران عرب قرار است در روز ۱۹ ماه مه (ماه آینده میلادی) در ریاض برگزار شود.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرده بود که عبدالفتاح السیسی و بشار اسد رؤسای جمهور مصر و سوریه در اواخر ماه جاری میلادی دیدار خواهند کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->